Underbara helg!

KATEGORI: Allmänt | 2012-03-03 / 14:17:54
Hejsan!
Nu befinner jag mig i Skövde hos T. På tåget hit träffade jag Sara som var påväg hem till G-torp, så himla skoj! Helgen kunde icke börja på bättre sätt tycker jag!
Idag promenerade vi in till stan, drack kaffe, tittade i affärer och avslutade med sushi- på löpande band ;)
Eftersom solen lyser och det är ganska varmt i luften kan man inte vara annat än glad en sådan här dag! Solbrillorna och conversen fick åka på- det är ett säkert vårtecken det!
För övrigt har jag världens bästa och finaste man..... ♥
Påväg hem blev det också en promenad...
Sushin åkte förbi......
Kommentarer
mamma

ni är så sööööta...

Skrivet den 03 Mars, 2012 - 21:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback