6 JUNI.

KATEGORI: Allmänt | 2016-06-06 / 20:57:41
Hejsan!
 
Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Inte nog med att jag varit på Bali och haft det helt underbart, jag har också gift mig! ♥ Självklart kommer det en liten bildbomb.
 
Vi börjar med Bali: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, vad ska jag säga om Bali.... Den där ön har minst sagt något specielt. Både vad gäller kultur, människor, natur. Att känna planet lyfta från flygplatsen påväg hem kändes som ett hugg i hjärtat. Jag hoppas verkligen att jag en dag kommer att få möjlighet att komma dit igen. 
 
En av de saker jag uppskattade mest att göra på Bali, förutom att bara strosa runt och känna in stämningen, var att besöka några av alla tempel. Helt otroligt! Dessutom kostar det inte speciellt mycket att varken ta sig runt på ön med taxi eller att leva där, perfekt eftersom flyget kostar desto mer. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback