FREDAG 27/2.

KATEGORI: Allmänt | 2015-02-27 / 08:47:43
 
Jag är så glad över att Honey är hemma hos oss igen. Papper på ägarbyte är inskickade och äntligen är hon min på "riktigt"! Wow! Dessutom har T fått tillbaka sin assistent på jobbet: 
 
 
Och numera har jag två små busungar som ska vara med och yoga. De ska alltid vara med när mattan rullas ut! 
 
 
Nåväl! Allt rullar på som vanligt här, jag jobbar mycket mer än vad jag brukar, men det är så himla roligt att jag inte kan låta bli att tacka ja till arbetspass. Det är väl så det borde vara antar jag!? Jag träffar nya människor på jobbet så gott som varje dag och det är både utvecklande och spännande. Men himmel så trött man blir! 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback