Yoga every damn day.

KATEGORI: Allmänt | 2015-01-11 / 21:45:24
 
 
Jag tycker det är himla trevligt med massa röda dagar och ledighet (även om jag nu ofta brukar jobba dessa röda dagar). Men allra bäst är nog när vardagen kommer igång igen! Eller hur!? 
 
Lite roligt inplanerat har jag allt i Januari. I veckan drar de vanliga yoga-passen igång igen på gymet (synd att passen inte hålls som vanligt även under helgdagar, men såklart att de också ska få vara lediga) och dessutom startar min yoga-kurs på onsdag! Till skillnad från yogan på gymet blir det kanske lite mer fokus på utveckling och vad man vill uppnå när det är samma deltagare hela tiden, till skillnad från på gymet då det kommer och går olika människor hela tiden. Hur som helst så ska det bli superkul! :)
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback